Home » , , , , , , , , , » ME BEFORE YOU/ TU SAM PRED TOBOM (2016.)

ME BEFORE YOU/ TU SAM PRED TOBOM (2016.)

Naziv filma: Me Before You/ Tu sam pred tobom
Datum izlaska filma: 3.6.2016.
Redatelj: Thea Sharrock
Scenarist: Jojo Moyes
Uloge: Emilia Clarke, Sam Claflin, Janet McTeer
Radnja: Djevojka iz malog grada dobija novi posao koji podrazumijeva čuvanje mladog paralizovanog dečka.
Zemlja: SAD
Žanr: Drama,romantika
Trajanje: 1 h 50 min
IMDb ocjena: 7,6
Naša ocjena: 10








RECENZIJA

Film koji je izašao prije nešto više od mjesec dana je romantična drama ''Me Before You''. Film je inspirisan istoimenom knjigom koju je napisala Jojo Moyes, čija je zapravo i ideja bila da knjigu pretoči u film, koji već sada oduševljava publiku širom svijeta i ostavlja bez teksta. Naravno, kao i obično ogromnu ulogu u filmu imala je i režiserka, Thea Sharrock, koja se također proslavila filmom. Kada je riječ o publici i kritičarima možemo reći da se u ovih mjesec dana film dosta gledao i publika je, kao i kritičari prezadovoljna. S obzirom da je prošlo tek mjesec dana od filma mogu samo zamisliti šta će biti za godinu dana i kakvu će tek onda popularnost imati ovaj film, ali to već ostaje da se vidi.



NAŠE MIŠLJENJE

Kao neko ko je veliki obožavatelj glumca Sama Claflina odlučila sam pogledati ovu predivnu romantičnu dramu. Nisam htjela čitati nikakve recenzije o filmu, niti išta slično, jer nisam htjela spojlovati sebi film, pa sam pogledala samo pola trailera, i to mi je bilo dovoljno da shvatim da je riječ o jednoj divnoj romantičnoj drami, koja je već sada oborila sve rekorde. Iskreno, mislila sam da, kada je riječ o romantičnim filmovima nikada niko neće moći nadmašiti Nicholasa Sparksa, ali nakon ovog filma uvjerila sam da ima još mnogo dobrih talenata koji čekaju svoj red. Kao što sam i rekla za film, kao i knjigu zaslužna je Jojo Moyes. Knjigu (nažalost) nisam čitala, ali mislim da i ne vrijedi da je čitam jer sam već pogledala film. Kažu da je knjiga uvijek bolja od filma, pa ako je već film ovoliko dobar, ne mogu ni zamisliti kakva je tek knjiga.


Inače, nisam očekivala da ću u posljednje vrijeme pogledati ovaj film, prije svega jer sam znala da je tek izašao i da će ga biti teško pronaći, ali već sada je dostupan na internetu i mnogim sajtovima i to sa veoma dobrom kvalitetom, pa čak i sa prijevodom. Bolje ne može. Kada je riječ o glumačkoj postavi tu imamo, gore pomenutog Sama Claflina koji glumi fizički nestabilng i oboljelog Willa, čiji život je težak. Mislim da je uloga Sama, kao Willa bila veoma teška, jer tokom cijelog filma mogao je pomjerati samo glavu i u potpunosti je morao mirovati, pored svega morao je glumiti ravnodušnog, a kasnije i zaljubljenog i očaranog dečka. Mislim da je njegova ulgoa mnogo doprinjela filmu i da je odlično odrađena. Zaista, svaka čast. Ne smijemo zaboraviti još jednu veoma važnu ulogu, Emiliu Clarke koja je glumila zaštitnički nastrojenu, zabrinutu i brižnu djevojku Lou. Njena uloga u ovom film je jednako važna i jednako dobro odrađena, kao i Samova.


Sada želim pričati o radnji. Odmah da kažem da ovo nije jedan od tipičnih romantičnih filmova, jer ima malo drugačiju priču, tačnije samu radnju. U samom uvodu vidimo uzrok i posljedice bolesti koju ima Will. Nema mnogo nebitnih scena i sve je, jednostavno savršeno. Moram priznati da me film malo podsjetio na prošlogodišnji hit ''The Fault In Our Stars'', koji je također nešto druačiji film i ima drugačiju radnju, pa ista stvar je i sa ovim, samo što je ovaj film, po mom mišljenju daleko bolji od gore pomenutog. Jednostavno sama ideja o ovakvoj vrti filma bila je odlična, a jako mi je drago što je i razrađena veoma dobro. Ima dosta lokacija, koje mogu privući pažnju i još više zainteresovati gledaoce, ali ono što je zapravo najbitnije i na što se obraća pažnja tokom čitavog filma jesu glumci i ideja, odnosno radnja filma. O filmu bih mogla pričati do sutra, ali ne želim trošiti ničije vrijeme, te ću završiti recenziju rekavši da je ovo jedan od najboljih romantičnih filmova koje sam pogledala, a dopast će se ljubiteljima emotivnih filmova, drama i naravno romantike. Savjet, ne zaboravite pripremiti maramice.



RADNJA FILMA

Will je dečko iz bogate porodice, koji je imao savršen život. Jednog dana ga udari motor, što paralizira skoro čitavo njegovo tijelo. S druge strane tu je ljupka Lou koja radi u slastičarnici, ali, nažalost dobija otkaz. Kako bi financijski pomogla svojim roditeljima i sestri odmah se baci na traženje novog posla. Ubrzo pronalazi posao, a on podrazumijeva čuvanje Willa, paraliziranog dečka. Svoj posao shvata ozbiljno, te iz dana u dan pokušava nasmijati Willa, što joj u početku ne uspijeva, ali na kraju se ipak sprijatelje i počinju izlaziti i zabavljati se u raznim prilikama.


TRAILER


0 komentari:

Objavi komentar

Sljedbenici

FACEBOOK STRANICA

KONTAKT

Popularni postovi

FILMOVI U 2016.

ARHIVA BLOGA

Pokreće Blogger.
 
Copyright © 2015 FILMTASTIČNO